O NAS Sklep Stacjonarny
sklep stacjonarny

 Ul. Garbary 2 61-867 Poznań

Tel: 61 8522 522

  Tel: 798 802 708

 

Pon- 8.00 – 18.00

Wt – Pt 8.00 – 16.00

Sob – 9.00 – 13.00

 

W dniach 02 i 04 maja nasz sklep będzie otwarty w normalnych godzinach. ZAPRASZAMY

 

1.Postanowienia  Ogólne

  1. Avangarda to nazwa handlowa sklepu internetowego dostępnego w domenie avangarda.sklep.pl, prowadzonego przez firmę Avangarda Magdalena Łączkowiak z siedzibą w Poznaniu przy ul. Jawornickiej 15A/19 z numerem NIP 779 151 18 57 i numerem REGON 634217042.
  2. Dane kontaktaktowe sklepu stacjonarnego: Avangarda Specjalistyczny Sklep Zaopatrzenia Medycznego ul. Garbary 2, 61-867 Poznań tel: +48 61 8 522 522.
  3. Adres poczty elektronicznej: kontakt@avangarda.sklep.pl

                                                                                                    § 2. Definicje

Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniżej wymienione terminy należy przez nie rozumieć:    1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach sklepu.

2. Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod https://avangarda.sklep.pl za pośrednictwem którego klient może składać zamówienia.

3. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Avangarda Magdalena Łączkowiak a Klientem, zawierana z wkorzystaniem sklepu internetowego.

4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru

5. Towar – produkty prezentowane w sklepie internetowym.

6. Na zamówienie – produkty trudniej dostępne, których nie posiadamy w sklepie internetowym, ale na życzenie Klienta mogą być sprowadzone.

7. Koszyk – funkcjonalność Sklepu internetowego Avangarda, w której widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość modyfikacji danych zamówienia.

W szczególności:  ilości produktów, adresu i sposobu dostawy, formy płatności, oraz danych do faktury.

8. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.Nr.16 poz. 93 ze zm. )

9. Ustawa o prawach  konsumenta  – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 r. poz. 827 )

10. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Avangarda Magdalena Łączkowiak.

§ 3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego

1.Do korzystania ze sklepu internetowego Avangarda, w tym do przeglądania asortymentu sklepu, oraz do składania zamówień na produkty, niezbędne jest :

– komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do internetu.

– dostęp do poczty elektronicznej.

– przeglądarka internetowa.

2. Klient obowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego Avangarda w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych,

praw autorskich oraz własności intelektualnej Avangarda oraz osób trzecich. Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od jakichkolwiek aktywności, które mogłyby wpłynąć

na prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego Avangarda Magdalena Łączkowiak, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość sklepu internetowego

Avangarda. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

3. Przeglądanie asortymentu sklepu internetowego Avangarda nie wymaga rejestracji. Złożenie zamówienia przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie sklepu

możliwe jest po zarejestrowaniu się, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji.

4. w celu rejestracji w sklepie internetowym Avangarda ( założenie konta Klienta ), należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło.

Należy zaakceptować Regulamin Sklepu Internetowego Avangarda oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania

treści i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną, koniecznych do realizacji zamówień Klienta.

5. Będąc zarejestrowanym, każdorazowe logowanie w sklepie internetowym Avangarda odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

6. W celu usunięcia konta Klienta ze sklepu internetowego Avangarda, należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta z adresu poczty elektronicznej

aktualnie zarejestrowanego w sklepie internetowym Avangarda.

7. Klient może złożyć reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu Avangarda ( w tym funkcjonowania konta ) w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym miały miejsce wady lub przerwy

w funkcjonowaniu serwisu. Reklamacje należy złożyć w formie elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje@avangarda.sklep.pl , telefonicznie pod numer tel:

795 533 687, lub pisemnie na adres sklepu wskazany w §1 ust.2 Regulaminu. W reklamacji Klient powinien podać: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia

przyczyn reklamacji.

8. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Avangarda w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty jej wpływu. O wynikach rozpatrzenia reklamacji  Klient zostanie niezwłocznie

powiadomiony.

9. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności tego podmiotu może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana

do dokonywania w imieniu tego podmiotu czynności związanych z korzystaniem z Avangarda ora do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta

§ 4 Ceny Produktów

1. Ceny towarów podane na stronie internetowej avangarda.sklep.pl wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatek od towarów i usług ( VAT ) .

Ceny te nie zawierają kosztów dostawy.

2. Na każdy sprzedany przez Avangarda produkt wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT może być wysłana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty

elektronicznej, lub w formie tradycyjnej.

3. KLient zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony w Avangarda produkt, w tym za koszty dostawy nie póżniej niż w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy ( z wyłączeniem

płatności za pobraniem ). Zamówienie nie opłacone w tym terminie skutkuje automatycznie anulowaniem zamówienia.

4. Avangarda zstrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

§ 5 Metody  Płatności

1. Pobranie – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu, lub w wybranej placówce Poczty Polskiej.

2. Przelew – klient dokonuje wpłaty na numer rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Avangarda, zamówienie przekazywane jest

do realizacji.

3. Przelew online – system płatności Tpay należącej do spółki: Krajowy Intergrator Płatności S.A. ul.Św. Marcin 73/6  61-808 Poznań.

§ 6 Warunki  Realizacji  Zamówień

1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie sklepu internetowego Avangarda przez 7 ( siedem ) dni w tygodniu i 24 ( dwadzieścia cztery )

godziny na dobę do sklepu internetowego

2. W celu złożenia zamówienia należy: zalogować się do sklepu internetowego Avangarda lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji.

3. Wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie wybrać przycisk do koszyka. Funkcja koszyk daje możliwość ustalenia ilości produktu, adresu dostawy danych do

faktury, oraz sposobu dostawy i płatności.

§ 7 Odstąpienie od Umowy

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta ( Dz.U. z 2014 r. poz.827 ) konsument, który zawarł za pośrednictwem sklepu internetowego

umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia

przed jego upływem.

2. Odstąpienie od umowy może nastąpić przez wysłanie oświadczenia  na adres firmy Avangarda ( §1 pkt. 2 ), lub na adres poczty elektronicznej ( §1 pkt. 3 )

3. Termin odstąpienia od umowy liczy się od następnego dnia po otrzymaniu towaru przez odbiorcę.

4. Zwrot towaru możliwy jest tylko i wyłącznie w oryginalnych opakowaniach, bez jakichkolwiek śladów użytkowania, na adres sklepu stacjonarnego, to jest: Awangarda Sklep Medyczny, 61-867 Poznań ul. Garbary 2

5.W przypadku płatności Tpay prosimy o podanie numeru konta do zwrotu zapłaconej ceny.

§ 8 Gwarancja/ Reklamacja

W przypadku wady towaru w okresie gwarancji mają zastosowanie ustawowe roszczenia dotyczące reklamacji, zwrotu, wymiany oraz naprawy towaru. Termin przedawnienia

w odniesieniu do ustawowych gwarancji wynosi dwa lata od daty otrzymania towaru przez Klienta. Prawo do zmniejszenia należnej kwoty ma zastosowanie tylko wtedy,

gdy roszczenie jest prawomocne i zostało uznane przez firmę w formie pisemnej.

Do złożenia reklamacji może być wykorzystany adres   reklamacja@avangarda.sklep.pl

§ 9 Postanowienia Końcowe

1. Sklep Internetowy Avangarda powiadomi o każdorazowej zmianie Regulaminu.

2. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie w szczególności zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny

( teks jednolity DZ.U. z 2014 poz. 121 z póżn..zm. ) oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta ( t.j. z dnia 24 czerwca 2014 r. DZ.U.z 2014 r. Poz.827 ).

3.Regulamin wchodzi w życie z dniem 01. pażdziernika 2019 roku.

4.Uaktualnienie 22.06.2023

 

X